Week 9 (Stageweek 8) - Reisverslag uit Porto, Portugal van Nicole Berben - WaarBenJij.nu Week 9 (Stageweek 8) - Reisverslag uit Porto, Portugal van Nicole Berben - WaarBenJij.nu

Week 9 (Stageweek 8)

Blijf op de hoogte en volg Nicole

01 April 2013 | Portugal, Porto

Week 9 zit er ook alweer op,

Maandag gingen we naar stage en we hadden onze vuilnis mee naar beneden genomen en Rachel ook uit haar badkamer. Toen stonden we binnen te wachten en ging het waaien en waait haar vuilniszak de straat op toen er net een auto aan kwam. En toen lag er overal vuilnis haha. Op stage zijn we eerst bij de nieuwe hond gaan kijken die vorige week gevonden was. Super lief hondje Pipa! De man van dat hondje kwam zaterdags naar het asiel toe, om de hond daar te laten. Toen zeiden ze dat het vol zat, en dat ze bij een ander asiel moesten proberen. Die man ging dat doen zei die, maar een stukje verder had hij de hond uit de auto gedumpt. Dus nu zit hij als nog bij ons in het asiel. Verder hebben we Samantha gewassen omdat ze geadopteerd werd. Het was deze week heel slecht weer geweest alleen maar regen. Dus konden we niet veel doen.

Dinsdag hadden we de laptops mee genomen zodat we aan school konden werken, vanwege de regen. Verder zijn we toen alleen nog aan gevallen door Claudia de dierenarts. We waren de hele dag bezig geweest met school, dus niet in de kliniek geweest. Toen we daar binnen kwamen om een hondje brengen, stond er ergens een deur open en toen vloog ze ons aan, niet normaal.

Woensdag regende het voor de verandering weer maar we waren toch de honden uit de kliniek wezen uitlaten en toen waren we bij z'n huis met een muur van 3 meter ofzo en daar staat elke keer een blonde labrador te blaffen en wij zeiden elke keer die gaat erover heen springen, en ja hoor kiko (de hond) sprong er over heen en toen ging hij onze honden aanvallen dus wij die optillen en die hond wegjagen. En toen kwamen er nog twee mannen in een busje en die hadden hem weggejaagd. Toen gingen we aankloppen bij dat huis, komt er een vrouw aan en wij allemaal zeggen hond is weg zegt ze; salto salto. Maar de hond kiko was wel terug gegaan naar z'n baasje, en toen hebben we weer aan school gewerkt. Donderdag is Samantha terug gebracht. Die is vorige week geadopteerd. Ze kwamen hem terug brengen omdat het niet klikte met de andere hond maar aan het eind van de dag kwamen ze weer terug om hem weer op te halen want ze konden hem toch niet missen.

Vrijdag waren we vrij toen hebben we boodschappen gedaan en verder hebben we alleen maar op de bank gezeten. Aan het eind van de dag zijn we met Rachel wezen eten omdat het haar laatste avond was daarna hebben we nog wat gedronken en een spelletje gedaan.

Zaterdag was het weer een beetje beter weer. Dus zijn we naar de pingo en de Mac geweest. Ook was er nog een nieuwe jongen aangekomen en Rachel is vertrokken. We hadden toen ook nog Jackie voor de laatste keer gezien. Savonds zijn we nog naar de pub geweest. Zondag hebben we uitgeslapen en zijn we verder gegaan met onze flikken Maastricht marathon :p ook was er nog een nieuwe jongen aangekomen uit Engeland en Savonds is er nog een meisje gekomen uit Schotland en dinsdag komt er nog een Engels meisje dus dan zit het huis bijna vol.

Vandaag zijn we weer naar stage gegaan en hebben we voor Gana (schoonmaker) wat hokken schoon gespoten. En we hebben voer verplaats en nu regent het weer.

Maar nog maar 4 nachtjes en dan kunnen we weer in ons eigen bedje slapen!! Yeeey

xxxx

Foto's: http://nl.fotoalbum.eu/nicolenoortjesanne