Laatste weekje en terugkomst - Reisverslag uit Spoordonk, Nederland van Nicole Berben - WaarBenJij.nu Laatste weekje en terugkomst - Reisverslag uit Spoordonk, Nederland van Nicole Berben - WaarBenJij.nu

Laatste weekje en terugkomst

Blijf op de hoogte en volg Nicole

09 April 2013 | Nederland, Spoordonk

Hai,

Ons laatste weekje was gelukkig erg snel voorbij gegaan, het bestond ook maar uit 3,5 werkdag.

Maandag hadden we hokken schoongespoten, 2 rondleidingen gegeven aan de nieuwe. We hadden van één hond plas opgevangen, en voor 3 dagen hadden we een aantal honden moeten uitlaten. Zodat de dierenarts kon zien of er verbetering was, want die honden waren behandeld geweest. We hebben ook nog even aan school gewerkt, en ingecheckt. En er was één kitten geadopteerd.

Dinsdag hadden we weer de honden uitgelaten en honden op het veld gedaan. En de kittens zijn geboren van de zwangere kat die gedumpt was. En de andere kitten is ook geadopteerd. 's Avonds is er een nieuw meisje aangekomen (Engels).

Woensdag hebben we een hok helemaal geschilderd. Alle honden een koekje gegeven, en we zijn met iedereen op de foto geweest, behalve met Paulo want die wilde eigenlijk niet.

Donderdag hebben we eerst even met de katten gespeeld, daarna rondje door de hondenrijen gelopen. Alle kittens waren overleden, de moeder had er 2 opgegeten, en de andere 3 zijn zo dood gegaan. En we hebben daarna nog van iedereen afscheid genomen, en natuurlijk nog met Paulo op de foto geweest. We hadden nog een kleinigheidje gehad, paar kaartjes met foto's van de dieren daar. Donderdag middag om 1 uur zijn we naar appartement gegaan om alles te poetsen en de laatste dingen te pakken. We zijn vroeg gaan slapen, want om half 3 ging de wekker alweer. Maar dat vonden wij natuurlijk niet erg, want dan mochten we naar huis.

Om half 4 was de taxi er, hij kreeg onze koffers niet in de kofferbak haha. Om 4 uur half 5 waren we ongeveer op het vliegveld, we hadden toen onze koffers gewogen. De mijne was 1,7 kg te zwaar, dus dat hebben we even een beetje verdeeld. Uiteindelijk was het allemaal goed gekomen. We konden overal heel snel doorlopen. Om 6.10 konden we het vliegtuig in, we zaten met z'n drieën langs elkaar. En om 6.40 vlogen we richting Nederland. We hadden alle drie bijna heel de vlucht geslapen. Toen we om 10 over 10 geland waren, stond ons mam, Iris, oma en Saartje op het vliegveld. Ze hadden aan Saartjes riem een ballon gehangen van Welkom thuis haha.
We zijn toen snel naar huis gereden, stukje taart gegeten en toen zijn we bij de Beurs wezen lunchen. 's Middags waren Loes en Roos nog even langs geweest. En 's avonds hadden we na 10 weken weer een keer friet gegeten haha.

Het is heel leuk geweest!!

Groetjes Nicole