Nog een paar daagjes! - Reisverslag uit Spoordonk, Nederland van Nicole Berben - WaarBenJij.nu Nog een paar daagjes! - Reisverslag uit Spoordonk, Nederland van Nicole Berben - WaarBenJij.nu

Nog een paar daagjes!

Blijf op de hoogte en volg Nicole

21 Januari 2013 | Nederland, Spoordonk

Hallo allemaal,

Het is bijna zover, vrijdag vertrek ik voor 10 weken naar Portugal. Ik ga met 2 andere meiden uit mijn klas, Sanne Kroot en Noortje de Groot. We vliegen om 14.05 op Eindhoven airport naar Porto, daar worden we opgehaald en naar ons appartement gebracht. We verblijven driekwartier van onze stage plaats af. We worden elke dag gebracht en weer afgezet, dit was al geregeld voor ons. Het appartementencomplex is van het bedrijf, hier verblijven alle vrijwilligers van het stage bedrijf.

We gaan stage lopen bij Aanifeira. Dit is een honden en katten asiel. Er zijn daar ongeveer 400 verwaarloosde honden en nog een aantal katten. Hier werken alleen maar vrijwilligers. Ze plaatsen de honden en katten na een tijdje in een gezin, om ze een beter leven te geven.

Zaterdag heb ik een heel leuk afscheidsetentje gehad bij 'De buffel' met mn vriendinnen. Daarna ben ik met Sophie door gegaan naar Stratum, om de avond goed af te sluiten!

Ik heb er heel veel zin in! De eerste spullen zijn al gepakt. Het gaat moeilijk worden om me aan de 30 kilo te houden, maar het gaat vast wel lukken.

Op deze site zal ik wekelijks iets zetten, zodat iedereen op de hoogte blijft van wat we doen en meemaken.

  • 21 Januari 2013 - 20:51

    Sjors Latour:

    Wat een eer dat ik de eerste mag zijn die iets mag plaatsen op jouw waarbenjij.nu pagina.
    Heel veel plezier in Portugal, het wordt een fantastische ervaring. Geniet ervan en ik ben benieuwd naar al jouw avonturen.

    Sjors

  • 23 Januari 2013 - 08:03

    Jolanda:

    Wij wensen jou en de andere meiden alvast heel veel plezier in Portugal
    Ik ben benieuwd of je het kan laten om uiteindelijk 'n hond mee te brengen
    Marcel ligt nu ziek te bed maar mocht het nog lukken komen we voor vrijdag nog even aan
    Ik heb nog wel 2 etensbakken en 'n riempje, meer heb ik helaas niet kunnen verzamelen
    Mochten we niet meer langs komen, bij deze dus heel veel plezier en we lezen je avonturen vanzelf wel

    Groetjes
    Marcel en Jolanda

  • 23 Januari 2013 - 23:24

    Nicole :

    Dankjewel!! Haha ik denk toch dat ik ze Achter moet laten. Oke dat is goed. Je kan het anders ook nog een ander keertje komen brengen want mama en papa komen ook nog langs. Wens ome Marcel maar beterschap van me haha.
    En Sjors ik vind het echt super dat je m'n eerste bent die er op heeft gereageerd. Had ik echt op gehoopt! Haha. Ik zal m'n avonturen wel is een keer komen vertellen als ik terug ben haha !

  • 27 Januari 2013 - 11:34

    Petra Berben:

    Hoi schatje,

    je bent nu echt weg.
    de laatste paar dagen waren een veel te kort, koffer te klein te zwaar en ga zo maar door.
    Maar we hebben het gered.
    Na vertraging van een uurtje zijn jullie vrijdagavond in jullie appartement aangekomen.
    En gisteren al lekker in het zonnetje gezeten.
    Veel plezier daar en we spreken elkaar .

    Kusjes Mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nicole

Actief sinds 12 Jan. 2013
Verslag gelezen: 374
Totaal aantal bezoekers 5739

Voorgaande reizen:

25 Januari 2013 - 05 April 2013

Stage in Portugal

Landen bezocht: