Week 4 - Reisverslag uit Porto, Portugal van Nicole Berben - WaarBenJij.nu Week 4 - Reisverslag uit Porto, Portugal van Nicole Berben - WaarBenJij.nu

Week 4

Blijf op de hoogte en volg Nicole

24 Februari 2013 | Portugal, Porto

Hallo allemaal,

Week 4 zit er alweer op, en ik heb hem overleefd zonder mobiel. Vorige week zondag is namelijk mn mobiel kapot gegaan.
We hebben deze week weer veel honden geschoren. We hebben deze week ook allemaal een keer mee mogen kijken met een operatie, een castratie. Noortje als eerst, die mocht mee kijken bij een hond. De dag erna mocht ik mee kijken, maar toen vroegen ze of ik even om het hoekje een hond bij wou houden, zodat hij er niet vandoor ging. Maar toen ze de laatste hechtingen aan het plaatsen waren riepen ze mij pas weer, want ze waren me vergeten haha. Dus mocht ik de dag erna mee kijken bij een grote hond. Ik vond het heel leuk dat we mee mochten kijken, en ook erg leerzaam. Ze hebben vanalles uitgelegd. En Sanne mocht als laatste meekijken, maar die mocht bij een kat meekijken. Verder is deze week Noortje der lievelingshond geadopteerd en mochten we allemaal even Ann mee helpen met het onderzoeken van de katten. Ook dit was erg interessant en leuk om te doen, alleen was het erg jammer dat ik nu helemaal onder de krassen zit.

We hebben deze week ook nog een mailtje gedaan naar Jackie, omdat het wachten na de stage dagen nog steeds erg lang was, sindsdien hoeven we elke keer nog maar heel even te wachten.

Vrijdag moesten we een vrijwilliger helpen met het scheren van een Yorkshire Terrier. Toen we der even moesten vasthouden met het wachten was het een heel lief hondje, maar toen ze op tafel moest op getrimd te worden, viel ze de vrijwilliger aan, en konden we het hondje met zn 3e nog niet aan. Ze had de vrijwilliger gebeten, maar gelukkig viel het mee. Uiteindelijk is het allemaal gelukt.
's Middags zijn we naar de Mac geweest, en naar de grote supermarkt en hebben daarna lekker op de bank wat programma's gekeken. Het was erg slecht weer.
Zaterdag zijn we naar een Shoppingscentrum geweest, want het zou eigenlijk slecht weer worden, maar toen we er waren kwamen we er achter dat het super lekker weer was. Dus hebben Sanne en ik gelijk maar een nieuwe zonnebril gekocht haha. Daarna zijn we thuis weer wat programma's terug gaan kijken. We wilde pas heel laat gaan uiteten, omdat dat hier normaal is. Dus zijn we om 10 uur- half 11 gaan kijken waar we ergens konden gaan eten. We waren om 12 uur pas klaar met eten haha. Daarna zijn we nog naar de Pub geweest, maar het was zo druk en we waren super moe, dus waren we weer heel snel gegaan.
Vandaag gaan we weer niet veel doen. Ik ga een poging doen om feyenoord-psv te kijken, en we moeten weer boodschappen doen. We zijn vandaag ook nog naar het Kasteel geweest, dat is een gerenoveerd kasteel van vroeger.

Morgen komen mama en papa naar hier toe voor een weekje. Dinsdag heb ik een dagje vrij, zodat we iets leuks kunnen gaan doen met z'n 3e. Na deze week hebben we een weekje vakantie, de vriend van Noortje komt langs, en de moeder en oma van Sanne.

De foto's kun je weer op deze site vinden:

Tot volgende week! xxxxxx

• 24 Februari 2013 - 21:07

Petra:

Hoi meisie ,
    Morgen is het zover , dan komen we naar Porto.
    Ja, er zijn vervelender dingen om te doen.
    We gaan lekker shoppen eten luieren en wat rondkijken.
    Nu nog een nachtje slapen en dan komen we er aan !!!!
    Tot morgen xxxxxxxxxx